Lillepoodide omanikud: mis tegi naistepäeva taas popiks?

08.03.2020 17:30
Mariina Rein Foto: A. Pärtel
Kommentaarid
5
Foto:

Kaks lillepoe omanikku hakkasid naistepäeva eel meenutama, kelle õhutusel muutus naistepäev Eestis jälle populaarseks. Tänu kellele kasvasid õigupoolselt nende käibed – vastuts ei suudetud leida.

Loogiline oleks, et naistepäeva hakkasid promoma just nimelt lilleäriga seotud inimesed, aga need kaks lilleäriga seotud inimest ei teadnud naistepäeva peale panustamisest küll midagi ja nad ei tea ka, et konkurendid oleks säärast asja üritanudki.
Pole ka võimalik ette kujutada suurt naistepäeva promokampaaniat, mille maksaks kinni mingi lillepoodide kett või hulgimüüja.
Lillekaupmehed arvasid, et küllap suured toidukaubamajad, kes müüvad ka lilli, tegid mingeid tähtpäevaväljapanekuid, aga need iseenesest ei tee naistepäeva nii palju popimaks.
Nõukogude ajal oli 8. märts suur pidupäev, aga 1990. aastatel peeti seda pigem nõukogude pühaks ja seda üldiselt ei tähistatud.
Lillekaupmehed jõudsid järeldusele, et küllap tegi naistepäeva taas populaarseks hulk põhjuseid: elu läks palju paremaks, eriti Euroopa Liidus, püha ei peetud enam nõukogude pühaks, vaid igati sobivaks vabasse Eestisse ja ka kõikvõimalikud kaubandusettevõtted hakkasid oma kampaaniatega naistepäeva tähistamist esile tõstma.
Igatahes mäletavad mõlemad lillekaupmehed üllatust, kuidas pärast sajandivahetust hakkas 8. märtsil lillemüük nii võimsalt tõusma nagu mõne idufirma väärtus turul ja ongi jäänud väga kõrgele tasemele, kuigi ka konkurents on kõvasti kasvanud.



Vaadatud 355 korda

Ole esimene, kes kommenteerib...
elagu

eesti hoorad!

Jäta kommentaar
Korda turvakoodi