Unetus, unehalvatus, hingematjad ja kuutõbised

31.03.2022 11:10
ML
Kommentaarid
0
Foto:

Neile, kellel raskusi uinumisega ja magamisega, kes tahavad õhtuti ruttu magama jääda, hästi magada ja hommikul värskena ja vaevata ärgata.

Räägime kahest vaimust, kes elavad meie sees, (energiatest mis meid juhivad), keda õpime tundma ja kes võivad muuta meie elu.
Te kõik teate Einsteini, kes omal ajal lõi relatiivsusteooria. Samal ajal tegutses veel üks huvitav teadlane nimega Niels Bohr, kes oli üks kvantmehaanika autoritest. Mõlemal mehel olid väga huvitavad teooriad ja vaated elule, kuid nad siiski pidevalt vaidlesid üksteisega.
Aga oli üks teemavaldkond, milles nad olid alati ühel meelel: selles ruumis ja siin maailmas, kus me elame ja asume, mida me peame materiaalseks ja reaalseks, asuvad teatud jõud, mis loovadki selle materiaalse ruumi. Teistmoodi võib neid jõudusid nimetada ka „vaimudeks”.
Kas te olete mõelnud, miks on õun just selline, nagu ta on, või miks on lilleõis just sellist värvi ja kuju? Mis selle määrab? Et lill säilitaks lille kuju, on vaja jõudusid, et see hoiaks lilleõit just sellisena koos ja nende värvidega. Neid jõudusid me kutsumegi vaimudeks.  

Mis see vaim siis on?
Vaim on jõud, mis loob, määrab, teeb, liigutab ja hoiab.
Näiteks: kui on mets, siis need jõud, mis moodustavad metsa, ongi metsavaimud.
Jõud, mis moodustavad järve, on järvevaimud.
Need jõud täidavad teatud tegevusi, et mateeria, mille sees ta on, säilitaks just sellise kuju, nagu see programm, mis ta on koostanud) seda nõuab ja annaks just sellise kuju ja just need värvid ja lõhna jne.
On olemas eraldi kursus vaimude kohta. Kuidas nende jõududega suhelda, kuidas neid enda heaoluks kasutada ja millised on tuntuimad vaimud. Me saame ka neid jõudusid suunata, kui oskame.
Ja nüüd vaadake üksteisele otsa, me kõik oleme inimesed, kuid kõik oleme väga erineva kehaga ja näoga, naha- ja juuste värviga, silmade kuju ja nina suurusega.
Ka meie sees on olemas need samad jõud, mis hoiavad meie sees olevaid programme koos just sellistena, nagu me välja näeme. Nagu meil on ette nähtud olla.
Mitte alati ei ole need programmid aga head, näiteks vananemise programm meie sees. Ükskõik mida me ei tee, vanus läheb ikka omas suunas.
Kui meil tuleb mingi haigus, siis on mingi programm meie sees katki läinud ja see vaim ei tööta enam .
Kui meie sees läheb miski katki, siis on see jõud katki ja töötavad teised jõud. Kui meie sisse tuleb halb jõud, siis on see needus. Jõud, mis teevad meiega pahandusi.
Meie keha on energiate kogum – ehk kogume erinevatest jõududest, ehk kogum erinevatest vaimudest.
Erinevaid vaimusid on meie sees väga palju. Täna aga räägime kahest väga tugevast vaimust, mis juhivad ja pahatihti suisa määravad meie elu.
Meie sees on kaks vaimu, üks on kiirendaja vaim ja teine on pidurdaja vaim.
Kõige olulisem on, et need kaks vaimu ei tegutseks meie sees korraga, vaid ikka ühekaupa ja kordamööda.
Küll aga juhtub vahest olukordi, kus juba üks vaim natuke pidurdab ja teine hakkab ennast juba esile tõstma – siis toimub tüli, meie organism läheb konflikti. Üldjuhul nad siiski järgivad reegleid, et tegutseda inimeses kordamööda.

Kuidas kiirendav ja pidurdav vaim tegutsevad?
Kes nad on ja mida nad meiega teevad?
Kui te hommikul ärkate, magada enam ei taha, siis teie sees hakkab tegutsema kiirendav vaim. Sellest räägime loengu lõpus, kui oleme õppinud magama jääma ja magama, siis alles õpime, kuidas ärgata.
Kui õhtul tahate magama minna, hakkab tööle pidurdav vaim.
Õhtul, kui pidurdaval vaimul on aeg tulla, siis kiirendav vaim on nõus ära minema.
Mõlemal vaimul on oma kindlad iseloomud, mis mõjutavad meie elu väga oluliselt. On väga kasulik, neid kahte vaimu meie sees tundma õppida, siis on meie elu lihtsam ja mugavam.
Kiirendavale vaimule (hommiku jõud) väga meeldib, kui temaga tehakse koostööd, kui teda kutsutakse, tuleb ta hea meelega.
Aga pidurdav vaim (õhtune jõud), kui teda kutsutakse, ta ei tule mingi hinna eest. Kui teed aga näo, et saad ilma temata hakkab, siis tuleb ta kohe. Pidurdavat vaimu kutsutakse paljudes kultuurides ka unematiks, unevaimuks, unepäkapikuks, Uneliisuks jne. Küll aga enamus kultuurides kujutatakse unevaimu siiski meesoost isiksusena.

Kiirendav vaim – hommikune vaim
pidurdav vaime- õhtune/ une vaim

Meie hommik
Kiirendavale vaimule meeldib, kui teda kutsutakse. Talle meeldivad teie mõtted, ta lausa toitub nendest ja saab energiat juurde. Talle meeldib tegutsemine, liikumine jne.
Kiirendav vaim armastab väga energiat ja head emotsiooni ehk tegutsemist. Kust ta selle saab?
Kasulikust ja tervislikust toidust, ehk hommikusöögist.
Seltskonnast ja tööl käimisest, ta armastab tegutsemist ja meelepärane töö annab talle tohutult energiat.
Kiitmine on väga suur energia ja jõu allikas. Meil vanemad tihti ei näe, mida laps teeb ja ei kiida, küll aga näevad pahandusi ja riidlevad, nii võib lapse organism ära harjuda, et seda kiitmise jõuallikat polegi. Kiitusi saanud töötaja aga teeb topelt tööd.
Kiituse energial on meeletu jõud ja targad juhid teavad seda. Samuti tekitab ennenägematuid saavutusi ja energiavoolu võistlusmoment.
Kui hommikul alustada kiitustega, siis on kiirendav vaim uhke ja tegus.
Kui teha hommikul võistlus, kes kiiremini sokid jalga saab, siis kiirendav vaim on platsis ja teie päevane edu on garanteeritud.
Kuidas mõlema vaimuga koostööd teha, et oleks õhtul lihtne magama jääda ja hommikul värske ärgata?
Tutvustame teile ka pidurdavat vaimu.
Kui saabub õhtu ja teil on aeg magama minna: pidurdaval vaimul on aeg tulla ja kiirendav vaim on nõus ära minema. Kuidas seda teha?
Milline on pidurdava vaimu iseloom ja kuidas temaga sõbraks saada?

Esimene reegel
Pidurdavale vaimule ei meeldi teie mõtted. „Ära näri mõtte-nätsu”.
Kui te õhtul juba istute tugitoolis, loete raamatut ja magamisele veel ei mõtle, siis pidurdav vaim hiilib juba kohale, te hakkate haigutama ja juba liigutegi voodisse. Vot ta on juba olemas, siin teie juures. Te heitsite voodisse pikali ja selle asemel, et magama jääda, te hakkate hoopiski millestki mõtlema, keerutama peas päevaseid mõtteid, närima mõttelist nätsu. Pidurdav vaim solvub ja läheb ära. Ta läheb kiuste ära, sest talle ei meeldi üldse, kui te voodis mõtteid mõlgutate. Ja siis te keerutate mõtteid peas, sest uni ei tule, aga tegelikult uni ei saa tulla, sest teie peas on lõpetamata tegevused.

Teine reegel
Mis on lõpetamata tegevused?
Kui olete õhtul voodis oma mõtetega, siis on see lõpetamata päevane tegevus ja seda pidurdav vaim ei kannata absoluutselt. Ja mõtteid mõlgutades ei saa uni kuidagi tulla. Mida siis teha?
On vaja ise endale öelda: antud hetkel on kõik minu toimetused, kodus, peres, tööl, hoovis jne tänaseks lõpetatud.
See mõte tuleb kindlasti läbi rääkida. Lõpeta enda peas, meeltes ja enda sees päevane protsess.
Kas te tahate ruttu magama jääda ja hästi magada?

Kolmas reegel:
Pidurdavale vaimule meeldib „rohkem ruumi” teie sees.
Kas olete täheldanud, mida teevad loomad enne magama minekut, kui nad ennast kerra tõmbavad ja pesasse poevad? Loomadelt tasub eeskuju võtta – nad ringutavad ja venitavad ennast. Sama teevad ka väikesed lapsed automaatselt – enne magama minekut vehivad nad käte ja jalgadega ja teevad oma kehasse ruumi vaimu jaoks.
Kes teist magama minnes suurendab oma keha? Te vist ei armasta oma pidurdavat vaimu?
Pidurdavale vaimule meeldib ruum teie kehas, seega on vaja enne voodisse heitmist ennast natuke venitada, ringutada. Me ei tee aktiivset võimlemist, vaid lihtsalt venitame ja sirutame ennast minutikese. Talle meeldib laiali tõmmatud keha.
Kui te õhtuti enne magama minekut ei ringuta, siis öeldakse et te hoiate pidurdavat vaimu mustas kehas ja siis ta teid väga ei armasta ja teie juurde ei tule.

Neljas reegel:
Pikali heites lõpetage mõtted ja alustage rahulikku ja aeglast hingamist.
Kui me hingame rahulikult ja täie rinnaga, siis tuleb kopsudesse ruumi juurde. Hingama peab aeglaselt rahulikult ja sügavalt. Kui me ei hinga sügavalt, on kopsudes vähe ruumi ja see vaimule ei meeldi.
Hingame sügavalt ja loeme: Sisse hingamiseks üks, välja hingamine kaks.
Mõte on: paaritu arv hingame sisse ja paaris arv hingame välja.
Ja loeme kümneni, siis see toimib. Aga ainult kümneni, mitte rohkem ja siis uuesti algusest 1 ja 2 , sisse ja välja hingata. Kolm sisse, neli välja ja nii edasi.
Mida rohkem on kopsudes ruumi, seda rohkem pidurdavat vaimu meie sisse mahub – seega tuleb kiirem ja sügavam uni.

Lammaste lugemise mantra
Sügav ja magus uni on vajalik, sest sellel ajal taastuvad teie kehas kõik protsessid, mis päeval pinget ja koormust talusid. Puhkavad organid.
Mida me veel saame teha selleks, et pidurdav vaim tuleks?
Kõige kuulsam soovitus unetutele on: loe lambaid.
Sellega me suudame eemaldada peast ringlevad mõtted ja lõpetada mõttelise nätsu närimise. Kas olete proovinud? Kuidas on välja tulnud?
Kas ikka mäletate, et pidurdav vaime ei salli, kui te mõtlete või loete.
Lammaste lugemise juures on põhiline saladus selles, et loete neid ainult kümneni ja hakkate siis otsast peale, üle kümne ei tohi lugeda.
Kui te loete mitmeid kordi kümneni, sellest kujuneb välja nagu mantra või unelaul, kus te enam ei mõtle ja mõtted lähevad mujale, unevaim on siis kõpsti kohal ja te jääte kiiresti magama. Kui hakkate kasutama numbreid üle kümne, siis te hakkate kasutama mõtlemist, et järge pidada ja siis enam magama nii kergesti ei jää.
Kui loete lambaid, siis kümneni ja kõik. Mitte rohkem. Täitsa tõsiselt. Võite proovida.

Kokkuvõte:
Esimene reegel: „Ära näri mõtte- nätsu”. Magama minnes ja voodis olles ei tohi mõelda päevasid toimetusi.
Teine reegel : Lõpetamata tegevused. Lõpeta enda jaoks ära päevased toimetused, tee seda ise oma alateadvuses.
Kolmas reegel: Tee „rohkem ruumi” enda sisse. Venita ja ringuta, lõdvesta lihased.
Neljas reegel: Rahulik ja aeglane hingamine. Toome hapniku kehasse ja rahustame, teeme kopsudesse ruumi.

Kasulik uinumine
Läksite voodisse, enne natuke ringutasite ja venitasite. Lõpetate oma mõtetes ära päevased toimetused, hakkate rahulikult hingama, teete kopsus ruumi.
Ta tahab, et te tunnetaksite oma voodi lina, patja, tekki.
Talle meeldib, kui te kuulatate vaikust. Mingid häälekesed kindlasti on, aga leidke neis häältes see vaikus, see on tema jaoks tähtis.
Hingame sisse üks-kaks, kolm-neli. Loeme lambaid ainult 10-ni, mitte rohkem.
Ja oletegi sõber. Ja unemati ongi kohal.
Me oleme harjumuste ohvrid, kui seda piisavalt kaua harjutada, siis me lähemegi sellesse rütmi. Kui ka alguses ei õnnestu, pole hullu, mõne nädalase harjutamisega on asi teil juba käpas ja jääbki nii.
Keha ei suuda uusi harjumusi võtta omaks ühe-kahe päevaga, tavaliselt vaja ikka vähemalt 21 päeva.

Levinumad vead
Mida me teeme valesti? Millega me ajame vaimu minema?
Väga paljud inimesed, kellel on uinumisega probleeme, kuid tahavad kiiresti magama jääda ja välja magada, võtavad kasutusele „ kindla rahvapärase vahendi“ ehk alkoholi. Vaim ei salli alkoholi ja jookseb üldse minema.
 Alkohol aga ei ole uinuti, vaid teadvuse kaotus, narkoos. Magama jäämine on alkoholi tarbimise kõrvalnähtus.

Unerohtude kasutamine
Unerohi on samuti narkoos. Lugege infolehte, millistest ainetest on tuntud unerohud tehtud. Need on samad ained, mida antakse haiglates narkoosiks, ainult natuke teistes kogustes. Kas see on uni? Ei, see on teadvuse kaotus.
Unerohud kutsuvad esile ka sõltuvust. See tähendab, et sõltuvus tekib teadvuse kaotusest ja inimene jääb kiiresti lolliks.
Vanad memmekesed, kes on selle otsas, nagu süstla otsas. Ja see on reaalne igapäevane teadvuse kaotus. Pidurdav unevaim on nende juurest juba ära jooksnud, ja neid on väga raske tagasi meelitada.  
Pärast pikaajalist unerohtude kasutamist, unematit naljalt enam tagasi ei saa. Vahest on see vaim teie kehast jäädavalt lahkunud.
Mäletate, et kutsuda neid ei saa, sest siis nad samuti ei tule.
Teadvuse kaotuses ei ole teil ka sügavat unefaasi- kus toimub organismi tervendamine ja organite puhkus. Seega teie tervis halveneb topelt kiirusega.

Antidepressandid
Mis me veel kasutame mis on meie arvates uni? Antidepressandid.
Need on ained, mis eemaldavad hirmu- ja paanikahooge. Xanax, Diazepam, Relanium, Leponex jne. Need võtavad maha krampe ja ärevushäireid, hirme, paanikat, lihaspingeid jne. Ja me arvame, et see tekitab ka und, aga kõrval nähud sellel ravimil on samamooditeadvuse kaotus.
Neid ravimeid peaks võtma siis, kui sul on päeval ärevushäired, aga mitte ööseks magamise ajaks.
Antidepressandid, rahustid, unerohud ja alkohol ei tekita sulle und, nendega sa ei maga, vaid oled pidevas teadvuse kaotuses.
Kuidas pidurdav vaim saab meile pahandusi teha, kui me teda piisavalt ei austa või temaga tülli läheme? Ta on hea ja aitab meid alati aga samas ka salakaval, võib ka koledal kombel kiusata.

Pidev väsimus ja uni
Kui meil valutab magu või neer, siis läheme me arsti juurde, aga kui meil on väsimus, unetus, stress, siis me arvame, et see ei ole haigus ja süvendame seda seisundit edasi.
Aga just stressi või depressiooni ajal on see pidurdav vaim teie poolt nii tugevalt ignoreeritud, et ta võib kättemaksuks tulla teie peale sellise hooga, et te pidurdate absoluutselt kõiges ja koguaeg. Te tunnete ennast loiuna ja tahate hommikul ärgates taas magama minna, päeval magada, joote palju kohvi, tahate vaimu minema ajada. Hommikul ärkate ja iga samm on võitlus selle pidurdava vaimuga, sest kiirendav vaim ei saa kuidagi tulla.
Mõlemad vaimud, nii pidurdav, kui ka kiirendav, võivad teid enda alla matta, tekitada meile päeval kohutavat väsimust ja unevajadust ja seda kõike kuni paanikahoogudeni välja.
Kui aga vaimud oma järjekorra segamini ajavad, siis te tahategi päeval magada ja öösel olete üleval.

Solvatud unevaim
Mis on unehalvatus ja kuutõbitamine, Kas midagi maagilist ja üleloomulikku? Ei ole, nii töötab meie keha.
Kui pidurdaval vaimul on teie sees vähe ruumi, te mõlgutate päevaseid mõtteid, närite mõttenätsu ja ei austa teda, siis karistab ta teid unetusega, vähkremisega või korraldab une halvatuse.... „Teen kõik sinu lihased liikumisvõimetuks“- mõelda saad, liigutada ei saa. Öeldakse, et unehalvatus on unevaimu kättemaks.
Ajage pidurdav vaim tigedaks ja saate igast otsast. Ta võib igasugu külmavärinaid ja judinaid tekitada, nii et magamajäämine muutub võimatuks. Ei ole vaja jõuda sellisesse seisundisse, kus meie oma keha vaimud hakkavad meile kätte maksma.

Mis on unehalvatus ja kuidas see toimib?
Unehalvatuse puhul on lihaste tegevus välja lülitatud, aga teadvus ei ole. Inimene on justkui halvatud ajutiselt. Kui lihaste tegevus on välja lülitatud – ehk magamise režiimis, langeb kogu gravitatsioon inimese keha peale. Tekib tunne, et te ei saa hingata. Kui lamate selili, võib jääda tunne, et keegi istub teie rinna peal, sest te tahate hingata, aga rinnakorv ei liigu – lihased magavad.
Meie pidurdav vaim hakkab lustima ja tõmbab välja kõik teie hirmud, sest teda hirmud segavad. Siis on kõik hirmud ühes topsikus.
See millest hetkel mõtlete, mida kardate, need ka välja tõmbab.
Unehalvatus on moment, kus sa oled teadvusel, lihased ei tööta, on üliraske hingata, sest kõik hirmud on välja tõmmatud ja sul on väga halb ja kole olla. Hirmul on suured silmad ja paljud inimesed näevad sellel hetkel enda ümber deemoneid, koledaid ja hirmutavaid olevusi, mõistmata, et need on ta enda hirmud. Paljud kutsuvad seda situatsiooni luupainajaks, hingetallajaks jne. Vanarahvas ja erinevad kultuurid on sellele olukorrale palju nimetusi andnud.
Luupainaja all mõtles vanarahvas tegelikult mitte „keda” ,vaid mida- seisundit, kus sa teatud olukorras vaatad otsa oma kõige suurematele hirmudele.
Samuti võib sellel hetkel näha enda rinna peal istumas pidurdavat vaimu, kes sulle otsa vaatab.

Hirm on kõige tugevam emotsioon
Kuidas saab panna inimese midagi tegema? Kõige lihtsam variant on teda hirmutada. Millal muretsete enda tuleviku pärast – siis kui hirm on.
Millal te liigutate ennast kõige kiiremini – ikka siis, kui teil on hirm.
Kuidas unehalvatust enda kasuks ära kasutada?

Oma hirmudele otsa vaatamine ja teadvustamine
Kui te olete teadlikud sellest protsessist ja teate, mis toimub, siis te saate ka teadlikult jälgida seda protsessi, siis on hea pöörata oma tähelepanu sellele, mida te tegelikult kardate. Need hirmud on kõik seal, teadlikus unehalvatuses. Saad näha neid kõiki korraga. See on sulle kasulik informatsioon, et vabastada need enda elust ja vabalt edasi elada.

Kolmanda silma äratamine
Unehalvatuse hetkel muutub aja vastu võtmine. Kui reaalselt fikseerida, kaua see kestab, siis see võib olla maksimaalselt minut, aga teile võib tunduda, nagu oleksite seal olnud selles raskes seisus tund aega. Teie teadvuses võib see kesta lõputult.
Kui oskate antud olukorda kasutada, siis  vaadake oma hirmud üle ja olge rahulikult edasi, ärge kartke, ära ei lämbu, sest tegelikult on see aeg väga lühike. TE JU TEATE SEDA.
Sellises situatsioonis, kui oled sellest hirmuetapist üle saanud, hakkab kohe tööle teie käbinääre ehk „kolmas silm” – ja väga edukalt ja selgelt. Teil on võimalus enda kohta palju infot saada või lennata oma teadvusega maailma avarustesse.
See on ülikasulik praktika, mida praktiseerib terve maailm erinevate nimede all.

Meditatsioon. Kahe vaimu tasakaalustamine.
Mida meditatsioon annab?
Meditatsioon tasakaalustab kahe vaimu energiat. Annab võimaluse neid paremini tunnetada ja neid mõista.
Kahe vaimu paremal mõistmisel on kergem ennast harjutada nendega koostööle ja oma unerütm paika saada.
Tunnetame kiirendavat vaimu –kujuta ette, et sa jooksed, rõõmustad naerad, sööd maitsvat sööki. Tegutse.
Tunnetame pidurdavat vaimu. Ringutame, haigutame ei mõtle ja lihtsalt oleme.



Vaadatud 192 korda

Ole esimene, kes kommenteerib...
Jäta kommentaar
Korda turvakoodi