Viis valele teele viivat mustrit

12.11.2018 21:20
Kaidi Kiisel
Kommentaarid
0
Foto:

Oled sa kunagi sattunud üha uuesti ja uuesti ühe ja sama probleemiga silmitsi ning lausa vahel tundnud, et keegi on sulle ehk needuse peale pannud? Tõenäoliselt pole aga lood vast nii hullud. Parem seletus asjale on see, et sinu enda negatiivne mõttemaailm tõmbab samu muresid igapäevaselt ligi.

Hea uudis on aga see, et kui asi on tõesti su negatiivses mõttemaailmas, mis probleeme ligi tõmbab, saad sa seda väga lihtsalt muuta, kui muudad oma suhtumist elusse! Esmalt aga tuleb sul endas selgusele jõuda ja teha kindlaks, mille tõttu su negatiivsus tekib?
Kui sa oled kunagi kuulnud väljendit "mõtte jõul", aimad sa vast tõenäoliselt, mida see tähendab. Kuigi mõnede meelest tõmbab negatiivne mõte negatiivsust ligi, arvavad teised, et väga palju mõjutab asja ka karma. Ükskõik, mis pidi sa asja vaatad või milline on sinu seisukoht karma osas, on üks kindel – negatiivsed mõtted muudavad igapäevaelu kurvaks. Allpool ongi ära toodud viis käitumismalli, mida positiivse ellusuhtumisega inimene õnnelikuks olemise eesmärgil väldib.

1. Kangekaelsus
Paljud inimesed, selle asemel, et muuta oma ellusuhtumist, püsivad kangekaelselt kinni mugavustsoonis ning oma harjumustes. See aga võib tähendada, et sa ei muuda kunagi oma negatiivset maailmavaadet ning seega ei muutu su elu ka kunagi paremaks. Minu arvamus ja vale arvamus ei ole just kõige sõbralikum moodus koostööks. Kui soovid õnnelikku elu, muuda enda ellusuhtumist. Võimalusi ja maailmavaateid on palju.

2. Sa hädaldad pidevalt oma elu üle
Kuigi vahel on äärmiselt raske liikuda eluga edasi ja unustada näiteks hommikul oma lemmikpluusile aetud kohvi plekk, ei muuda vanas halvas momendis elamine meie tulevikku kuidagimoodi paremaks. Niisiis, võta endale hetk aega, mõtle juhtunu üle – kui sa saad midagi muuta, muuda ja ära hädalda. Kui sa ei saa midagi muuta, liigu eluga edasi. Pole mõtet jääda kinni halba momenti.



3. Emotsioonide ajel elamine
Meie emotsioonid võivad põhjustada kiiret ja tugevat reaktsiooni mõnele halvale kogemusele, kuid kahjuks, kui me elame vaid emotsioonidest lähtuvalt, võime hakata keskenduma vaid negatiivsele ning see võib omakorda hakata meie elu juhtima. Et sellist olukorda vältida tuleks siis, kui tunned, et emotsioonid võtavad su üle võimust, hingata sügavalt sisse ja välja ning lasta ajal oma töö teha. Ära reageeri koheselt, talitse ennast – öeldakse, et hommik on õhtust targem – maga öö ära ja otsusta siis, kui oled rahunenud.

4. Sa ei väljenda ennast ­piisavalt selgesõnaliselt
Kui sa ei väljenda ennast piisavalt arusaadavalt teise vestluspoole jaoks, võib see tähendada seda, et sa ei suuda oma mõtteid ja vajadusi piisavalt selgeks teha, põhjustades sellega konflikte endast ja enda ümber. Teinekord, kui taolisse situatsiooni satud, istu maha, hinga sügavalt sisse ja mõtle hoolikalt, kuidas sõnastada oma vajadused ja soovid niiviisi, et sa ei ründaks teist vestluspoolt, kuid samas oleksid enda vastu piisavalt heatahtlik ehk et sa annaksid teada ka oma vajadused. Nõnda laheneb ka konfliktne olukord kiiremini. Siinkohal tuletan veelkord ka meelde, et pärast lahendust ei tohiks jääda vanasse probleemi "kinni" – unusta see ja liigu eluga edasi.

5. Sa oled negatiivselt meelestatud
Kuidas sa saaksidki tunda postiivseid emotsioone, kui su mõtted ja tunded koosnevad vaid negatiivsusest? Sa ei saagi! See energia, mida sina saadad maailma, olgu selleks kas positiivne või negatiivne energia, on see sama energia, mida universum sulle ka vastu annab. Nõndaks, kui sa tahad, et sinuga juhtuks vaid häid asju, pead sa esmalt muutma oma mõttemaailma po­stiivsemaks. Märka headust ja ilu enda ümber. Püüa mitte keskenduda halvale ja varsti näedki, kuidas elu paremaks muutub.

Vaadatud 362 korda

Ole esimene, kes kommenteerib...
Jäta kommentaar
Korda turvakoodi