Kihlveokontor hullutas Elina Nechayevaga lapsi

13.05.2018 23:35
Helen Mandel
Kommentaarid
1
Foto:

Elisa kõnekaardi kliendid said Eurovisiooni poolfinaali eel kihlveokontorilt ahvatleva ettepaneku – sõltumata sihtrühma vanusest.

„Ema, anna mulle euro!”
„Ikka saad. Milleks vaja?”
„Ma ei küsi endale. Elina Netshayeva jaoks on vaja.”
Kastet segav käsi peatub koos kulbiga.
„Suurepärane mõte,” ütlen ma igaks juhuks. „Kuidas Elina selle raha meilt kätte saab?”
„Vaata,” sirutab väike käsi telefoni. „Ta saatis sõnumi!”
Sõnum, tõsi küll, pole meie kaunilt eurolaulikult, vaid sisaldab hoopis kihlveopakkumist. Elina võidu peale – uutele liitujatele sajase koefitsendiga. Ehk siis, kui meie Elina peaks võitma, toob eurone panus sisse sada eurot.
Korraks välgatab euro-märk ka ema silmades. Risk on väike, rida ekskursioone ukse ees. Prooviks kümnekaga?
Väike uudistus lisatud veebiaadressil annab aimu, et tegu on Betsafe´i kihlveokontoriga. Vaja on luua konto, ühitada pangakontod, saada uudiseid ja uudiskirju...
Tänan, ei. Kihlvedude maailma süüvimine pole hetkel mu tegevusplaanis. Veel minut hiljem jõuab kohale mõte – aga keegi ei pakkunud seda mulle, täiskasvanule. Reklaam tuli esimeses klassis käiva lapse telefonile!
Suitsude, alkoholi ja loteriide reklaamid on meil rangelt peidetud. Kihlveokontor aga reklaamib end rahulikult Elisa kõnekaardiomanike hulgas, süvenemata põrmugi sellesse, et kõnekaarte kasutavad sageli just alaealised.

 



Vaadatud 668 korda

Ole esimene, kes kommenteerib...
Sõdur

Täielik idiootsus, millega võib kaasa minna ainult teine loll. Aga kus on rangelt peidetud.... Nagu arvuti avan tuleb reklaam, kui odav on Lätist pudeleid osta. Ja see "kummitab" pidevalt. Vähemalt minu arvutis.

Jäta kommentaar
Korda turvakoodi