Taimetark Maret Makko soovitab talvist turgutust

13.11.2019 22:20
Müstilised lood
Kommentaarid
0
Foto:

Füüsiline häda väljendub alati mõttena, millega kaasnevad sellekohased tunded, valud. Tee test – kirjuta 30 minuti jooksul üles kõik mõtted, mis pähe tulevad. Saad teada, kust häda või haigus on peale hakanud. Seda pole raske avastada, küll aga raske tunnistada.

Mõttemaailmas tasub ringi vaadata – kas ma ikka alati tahan seda, mida ma teen? Kui olen oma häda käivitavad mõtted avastanud, võiks ehk teisiti käituda, midagi oma elus muuta. Vaadates sel viisil asjad ümber, võib haigus tagasi anda.
Millest valu tuleb? Liigsest pingest, mida saab aga igaüks ise lõdvestada. Laseme oma pingsad mõtted lõdvemaks, see vabastab keha ja siis kehas valuna kogetav pinge kaob. Rahustav tee ja lõdvestus võiks käia enne, kui võtad tableti. Ilma lõdvestuseta läheb valu väga aeglaselt ära, kui üldse.
Väsinud ja haigena oleme ebaviisakad, ütleme, mida sülg suhu toob. Aga kes tahab, et temaga nii käitutakse? Tõukame inimesed endast eemale, selle asemel, et leida toetavaid suhteid.
Rahulikult mistahes probleemi vaadates saab selgeks, et elus pole midagi üle jõu käivat. Alusta väikestest asjadest, mis on sulle jõukohased. Alustamine ise on võti paranemise juurde. Iga päev võtan oma hädahunnikust killukese vähemaks. Võta päevast tund aega endale, et vähendada kehasse kogunenud stressi. Liigu looduses, seal on hea ka iseennast kõrvalt vaadata. Ühel päeval või õhtul avastad, et murehunnikut, mille all sa ägasid, ei ole enam.
Kui oled pingeid täis, ei suuda keha võidelda haigustega, immuunsus on madal. Iga viirus murrab, kui eluenergia on pingete all kinni.
Meie igapäevases elus on kõik seotud. Elame ühes organismis nimega Maa. Selles tervikus saan üle vaadata, kust ostan oma toidu, millist vett joon, kas mul on talveks vitamiinid olemas? Need tillukesed asjad pole sugugi tähtsusetud. Neist koosnebki inimese ja looduse tasakaal. Võiksime väärtustada enda keha nagu loodust meie ümber, kui me märkame teda.

Olles enda ja maailmaga kooskõlas aitab talveperioodil tervise hoidmiseks väikestest asjadest:
1. C-vitamiin, võimalikult looduslikul kujul, kas tsitrusviljadena või dražeena.
2. D-vitamiin, õlilahustuvana.
3. Omega3 õli, näiteks suure maarjaohaka õli, mis puhastab ka maksa.
4. Rahustav tee, eriti soovitan melissi. Pimedal ajal on soovitav ka rohkem piisavalt magada.
5. Põletikevastane tee – näiteks saialill.
6. Juua 2 liitrit puhast vett päeva jooksul. Vesi parandab organismi rakustruktuuri, mis aitab kaasa terve keskkonna tekkele.
7. Rohujahu vms klorofülli sisaldav lisand joogile või söögile. Üldse võiks olla suurem rohelise osakaal toidus.



Vaadatud 88 korda

Ole esimene, kes kommenteerib...
Jäta kommentaar
Korda turvakoodi